Pusti otoci na Internetu

Prošli tjedan sam se malo bavio marketingom. Slao sam dopise ekipama (firmama) koje su sudjelovale na turniru, a nemaju svoje službene Internet stranice. Naime, primjetio sam dosta upita s Google-a o tim firmama završi na stranicama turnira pa sam pomislio da te firme možda žele službene stranice. Nije baš bilo odgovora. :(
Ipak, jedan odgovor je nekako došao do mene (usmenom predajom). Ispalo je da jedna firma ima stranice. Prije nego što sam slao dopise, provjerio sam naravno svaku firmu na Google-u i nisam našao ni traga o nijednoj.
I naravno, idem opet tražiti tu firmu. Tražim po imenu firme, imenu vlasnika, ključne riječi vezane uz proizvodnju, ali ništa. Sve sam probao. I onda nekako, ne sjećam se više kako, nađem ipak te stranice.
Stranice izgledaju dosta “staro” i nisu baš pisane kako bi trebalo. Zato ih Google ne nalazi.
Ta je stranica zapravo pusti otok na Internetu na koju će zalutati tek poneki Internet-lomac. Koja je svrha takve stranice? Nikakva.

Zato ću sad napisati iznimku pravila iz prijašnjeg posta kad sam napisao da bi svaka tvrtka trebala imati stranice. Bolje je zapravo nemati Internet stranice, nego imati Internet stranice koje štete Vašem poslu. Stranice puno govore o Vašem poslu. Ili kažu: “Gle, mi ozbiljno shvaćamo naš posao pa smo stvorili ove divne stranice za naše kupce i korisnike!” ili “Gle, stranice mi je napravio 10-godišnji nećak. Sretno ako bilo što nađete!”.
Internet stranice bi trebale biti važan dio vašeg poslovanja. Tako ih treba i tretirati!


seven − = 5

line
footer
©2009 Benkomat